Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ

από gr19 την 10/01/09 22:49
Οι ζάντες του Μήτσου, είναι από Mitsubishi EVO 9 (original ζάντες),διάσταση 8"χ17" , offset ΕΤ38, καρέ 5χ114.3 (κατασκευασμένες από την ΕΝΚΕΙ για την Mitsubishi)Τα λάστιχα είναι Yokohama Geolandar A/T-S, διάσταση 225/65 R17" (50/50 + Μ&S)Σε σχέση με τα Original, οι ζάντες είναι 1" φαρδύτερες (οι εργοστασιακές είναι 7"χ18")και κατά ΠΟΛΥ ελαφρύτερες (μαζί με τα λαστιχα), βελτιώνοντας την συμπεριφορά της ανάρτησης και του τιμονιού (μικρότερο μη αναρτώμενο φορτίο).Η συνολική διάμετρος του ελαστικού είναι σχεδόν 2cm μεγαλύτερη.Κατά συνέπεια η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί περίπου ένα πόντο (στά 225mm)Το βήμα (συνολική σχέση μετάδοσης) έχει μακρύνει ελαφρά (+2.7%), αλλά το ΠΟΛΥ χαμηλότερο βάρος αντισταθμίζει την επίπτωση στις επιδόσεις (επιτάχυνση)Η διαφορά σε πρόσφυση καί άνεση σε εκτός δρόμου (χιόνι, λάσπη, άμμο) συνθήκες είναι ΤΕΡΑΣΤΙA !!! Το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται και βρίσκει τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ του εαυτό που αδικείται αφάνταστα από τα λάστιχα "Λιμουζίνας¨που φοράει. Η διαφορά σέ στεγνή και βρεγμένη άσφαλτο είναι, τιρουμένων των αναλογιών, μικρή (προς το χειρότερο), προσοχή θέλει στον πάγο.Αλυσίδες (άν και έχω πάντα μαζί), ακόμα και με πάγο δεν έχω βάλει ποτέ.Με τα λάστιχα αυτά, το αυτοκίνητο εκμεταλεύεται πλήρως τα καλά διαφορικά του (4WD Lock) και πραγματικά "οργώνει" τα πάντα. Τα 16άρια ζαντολάστιχα θα έδιναν ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα σε συνθήκες εκτός δρόμου,αλλά θα υστερούσαν σημαντικά στην άσφαλτο λόγω της ¨πλεύσης¨που θα προκαλούσαν τα 70άρια ελαστικά (μεγάλο και μαλακό προφίλ).Οι 17άρες με 65άρι (ενισχυμένο) προφίλ είναι η χρησή τομή για τα χαρακτηριστικά και τον προσανοτολισμό του αυτοκινήτου.Μια συμβουλή, σε ακραία ολισθηρές συνθήκες, απενεργοποιήστε το M-ASTC (Mitsubishi Active Stability and Traction Control), πατώντας με διάρκεια το σχετικό διακόπτη, γιατί το ελεγχόμενο (απο τον οδηγό) ελαφρύ σπινάρισμα βοηθά στο να μήν "πνίγουν" τα ηλεκτρονικά τον κινητήρα και να μην υπερθερμένουν τα φρένα.Η απενεργοποίηση του M-ASTC στην άμμο βοηθά πολύ στο να μήν "πέσουν" οι στροφές του κινητήρα (φαινόμενο bogging) κατά το ξεκίνημα, σε συνδυασμό με τη χρήση του CVT στο Manual και επιλογή και διατήρηση της 1ης ταχύτητας (ελλείψη κοντών σχέσεων )Βοηθά πολύ και το χαμήλωμα της πίεσης των ελαστικών (σε περίπου 16 PSI) που μεγαλώνει κατά πολύ την επιφάνεια επαφής του ελαστικού αποτρέποντας την βύθιση στην άμμο. Το 65άρι προφίλ σε συνδυασμό με την φαρδύτερη ζάντα και την μεγαλύτερη συνολική διάμετρο / περίμετρο κάνει ακόμη μεγαλύτερη τη διαφορά σε πρόσφυση στην άμμο σε σχέση με τα εργοστασιακά.Επίσης σε ακραία ολισθηρές συνθήκες το CVT (ακόμα και στη θέση Manual) έχει πολύ πιό προοδευτική μεταφορά της δύναμης στο δρόμο, ομαλότερες αλλαγές ταχύτητας, καθώς και ακούραστο συμπλέκτη (γιατί απλά δεν έχει συμπλέκτη) και πλεονεκτεί σημαντικά σε σχέση με το Manual 5τάχυτο.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:Εάν αγοράσατε to Outlander για χρήση SUV και όχι για υπερυψωμένο Station Wagon, ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ !!!και εκμεταλευτείτε τις πραγματικά μεγάλες (για SUV) δυνατότητές του χρησιμοποιόντας σωστά και με σύνεση τις τεχνολογίες που διαθέτει ... ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ !!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

MAS KOYFANES RE MEGALE

Ανώνυμος είπε...

ΒΛΕΠΩ Ο Κ. GR 19 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ